O značkách

rok vydání – 2009
Doporučená cena je 389 Kč

Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.

  • kniha

Bibliografické údaje

EAN 9788025701584
ISBN 978-80-2570-158-4
Počet stran 254
Jazyk česky
Vazba vázaná
Produkt kniha
Rozměry 16cm x 23cm
Vydání 2009 (1. vydání)
Nakladatel Argo, Dokořán

Přečteno jedním dechem?

Tisíce nerozhodných čtenářů bezradně bloudí mezi tituly. Nechte jim tu recenzi a nenechte je zoufat.

Nepovinné

Další knihy od tohoto autora

Tento autor u nás momentálně nevydává žádnou jinou knihu.