Bez loga

Bez prostoru, bez volby, bez práce

rok vydání – 2005
Doporučená cena je 548 Kč

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

  • kniha
Překlad

Bibliografické údaje

EAN 9788072036714
ISBN 80-7203-671-8
Počet stran 512
Jazyk česky
Vazba vázaná
Produkt kniha
Rozměry 16cm x 23cm
Vydání 2005 (1. vydání)
Nakladatel Dokořán, Argo

Celkové hodnocení

4 (2x)

Názory
čtenářů

Šimon Petr
11. 8. 2011

Překlad...

(...) Bohužel v českém vydání knihu shazuje naprosto otřesný překlad.

emi
12. 9. 2005

pravda o svém tričku...

(...) Někde jsem četl, že tato kniha by měla být povinná četba, souhlasím, hlavně pro všechny, kteří si myslí, že jsou ještě svobodní, a že je konzumní svět míjí..kdepak jedeme v tom všichni a je dobré si o tom číst znova a znova...

Přečteno jedním dechem?

Tisíce nerozhodných čtenářů bezradně bloudí mezi tituly. Nechte jim tu recenzi a nenechte je zoufat.

Nepovinné